Reklamace a vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy

Nesplnil zakoupený produkt DrayTek vaše očekávání a jste fyzická osoba? Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Produkt prosím vraťte v původním obalu a včetně veškerého příslušenství. Bylo zboží zakoupeno v rámci podnikatelské činnosti, zjednodušeně na IČO? Pro vás neplatí zákonný nárok na vrácení zboží. Nicméně nezoufejte, napište nebo zavolejte a domluvíme se na dalším postupu.


Reklamace

Vyskytla se u zakoupeného zařízení závada? Na všechny produkty DrayTek se vztahuje zákonná dvouletá záruka.

Vadné zboží prosím řádně zabalte (ideálně do originálního balení, ve kterém bylo doručeno) a zašlete na naši kontaktní adresu spolu s číslem objednávky a popisem závady. Pokud jste zakoupili zařízení v sadě (např. více zařízení nebo s příslušenstvím), je nutné k reklamaci zaslat kompletní balení. Neúplná sada může znamenat nemožnost vyřízení reklamace.

Způsob doručení zvolte dle vlastního uvážení, ale doporučujeme pojištěné a sledované doručení, jelikož neneseme odpovědnost za poškození nebo ztrátu při přepravě. Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme.


Obdrželi jste nesprávný produkt?

Doručili jsme vám jiný produkt, než jste objednali? Omlouváme se za chybu. Kontaktujte nás prosím neprodleně, situaci společně vyřešíme co nejrychleji k vaší spokojenosti.


Potřebujete pomoc? Máte nějaký jiný problém?

Kontaktujte nás na e-mailu: info@routerpoint.cz